Ostatnie recenzje

„Wieża. Jasny dzień”: Rodzinny Hitchcock

„Wieża. Jasny dzień”: Rodzinny Hitchcock

Jak przyznaje w wywiadzie Jagoda Szelc, reżyserka filmu „Wieża. Jasny dzień”, „debiut robi się tylko raz i trzeba go zrobić najodważniej jak się tylko da”.

„Wieża. Jasny dzień”: „dramat rodzinny”

„Wieża. Jasny dzień”: „dramat rodzinny”

Debiut reżyserski Jagody Szelc wyróżnia się na tle innych filmów niezależnych. Z każdą minutą jest coraz bardziej intrygujący, a na koniec stawia przed widzem szereg pytań, na które każda odpowiedź jest poprawna.

„Wieża. Jasny dzień”: odważne autorskie kino

„Wieża. Jasny dzień”: odważne autorskie kino

Jagoda Szelc, 33-letnia reżyserka filmu „Wieża. Jasny dzień” powiedziała w jednym z wywiadów, że zależało jej na tym, aby stworzyć obraz, „który na końcu się rozpada”. I choć rozumiem, co miała  na myśli, to nie mogę się z takim stwierdzeniem do końca zgodzić. Film ten, który […]

„Wieża. Jasny dzień”: Wielka niewiadoma

„Wieża. Jasny dzień”: Wielka niewiadoma

„Wieża. Jasny dzień” to debiut reżyserki Jagody Szelc i zapewne jeden z tych filmów, które mają odmienić współczesną polską kinematografię. Na pozór obyczajowa historia skrywa wiele tajemnic i grozę, która do ostatniej sceny obezwładnia widza.